Tuesday, January 11, 2011

Eu si mopu' ( titlu' ca sa fie andreea fericita =]] )

Da.....deci......azi...stateam si ma uitam in oglinda si am observat ca sunt chiar pitica =))). anyway. azi la scoala. curtea scolii? nimic interesant. religie: am citit b-) defapt.....citeau in timp ce eu imi faceam un ex la engleza da' asta e partea a doua :]]. asa.....continuam. engleza: inspectie . potrivit spuselor lui coman tipa care a venit in clasa  cica scria ceva , se uita la el si radea. o intelegem....=]]] doar e coman. asa....romana: cred ca este cea mai interesanta parte a povestii de azi: ajunseram noi frumos in clasa ( ptr ca ora de engleza o facuram la 5c cred ) asa....si ce vedem in spatele clasei? o mare de lapte. ce am zis eu cu mariusica....ia hai ma. daca nu cheama nimeni femeia de servici sa mergem noi sa luam cate un mop si sa stergem acolo. si sa ziceti merci ca am sters laptele . ca daca vedea doamna amalia ne mai dadea si test. si sa ne fi vazut pe mine si pe mariusica cu mopu' in mana stergand pe jos b-). ba. macar era mop si nu era matura =)))). un titlu' dat de andreea ptr acest post: Tudo si matura!. da' nu draga mea amdreea. nu voi da acest titlu' minunatului articol b-) =]]. asa.....partea cea mai nasoala a fost cand kiks isi daduse paltonu' pe jos si se patase cu lapte. inca nu apucasem a dau cu mopu'. imi pare rau. asa......mate: TEST!!!!! au fost si boceli si rasete....eu am invartit acel ex de vreo 5 ori.....sarim peste. mate ( iar ) ; lectie noua. romana : am terminat subst b-) asa ca suntem gata sa dam joi teza. cam astea au fost evenimentele petrecute azi. reamintesc populatiei ca maine dam iar testu' la chimiesi daca ne mai pune sa dam denumirea in latina.......pe maine :"> =]].                                                                          
      
                                                                                                                               Molecula.

No comments:

Post a Comment