Saturday, January 8, 2011

Nu stiu :-??

Hei !
se pare ca intru si eu in rand cu lumea :)).....mi.am facut si eu un blog ( finally ) ...ca de...asa e la moda :)).
Totu' a inceput aseara cand ne.am gandit sa ne facem un blog al clasei....am intrebat poporu' din lista daca e de acord si si.au dat permisiunea sa apara pe blog. apoi ne.am zbatut creierii ca sa gasim o parola. am gasit.o . da' nu v.o zic :P. ceea ce nu aveam era fix numele blogului. asa ca am intrat toate in conferinta si pana sa ajungem la nume pe mine m.a luat o migrena ( long story asa ca sarim peste migrena ) dupa ce mi.a trecut le.am spus ca facem blogu' maine, adica astazi. si in seara asta am creat blogu' clasei noastre de copii ratati si saraci ( ca de.....noi in fiecare pauza cersim markere de la alte clase ptr ca noi nu avem cu ce sa scriem si nici banuti sa cumparam ca de, e criza stiti si voi cum e ) si in timp ce arina se bate cu blogu' clasei mi.am facut si eu un blog si scriu....hai ca ma duc sa vad ce s.a mai intamplat cu blogu'. v.am pupat :*.

                                                                                                                                                    Annie.

1 comment: